2016. december 8., csütörtök

Harry Potter tag

Sziasztok!
Én is nagy Harry Potter rajongó vagyok, ezért úgy döntöttem, ezzel kapcsolatos kérdésekre fogok válaszolni. Ha van kedvetek, osszátok meg velem a ti válaszaitokat kommentbe.

1. Kedvenc könyv?
Azkabani fogoly. Imádtam benne Siriust, Lupint, az időnyerőt, tekergők térképét és Csikócsőrt. <3

2. Legkevésbé kedvelt könyv?
Nincs ilyen. Ha nagyon muszáj választani akkor a Főnix rendje, Umbridge jelenléte miatt.

3. Melyik házba tartoznál?
Mardekár. Habár Pottermore-on először Hollóhát jött ki, második regisztrációmnál már a Mardekár.



4. Kedvenc női főszereplő?
Hermione

5. Kedvenc férfi karakter?
Sirius, Remus, Neville, Draco. Nem tudok egyet választani.

6. Kedvenc Weasley?
Fred és George. De Ront és Percyt is szeretem.

7. Kedvenc professzor?
Lupin <3

8. Kedvenc tantárgy?
Átváltozástan



9. Kedvenc tekergő?
Tapmancs vagy Holdsáp. Senki ne kérje, hogy válasszak.

10. kedvenc gonosztevő?
Draco, ha ő annak számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése